woensdag 6 april 2011

Naar de stad.

Vandaag ben ik weer met het vouwtje op stap geweest.
Eerst naar Honthem waar ik lekker met Maggie in het het veld heb mogen rennen.
Alleen rent Maggie niet meer zo hard. Ik heb nog wel mijn best gedaan om haar wat op te jutten, maar daar trok ze zich niets van aan.
Thuis gekomen kreeg ik mijn brunch, en daarna moest ik rusten van het vrouwtje, want we gingen straks naar de stad zei ze.
Om 1 uur werd ik in de auto geladen, en daar gingen we. Dit keer geen Roger en Brutus. Alleen het vrouwtje en ik. Maggie moest ook thuis blijven.
De auto weer op de Beyart geparkeerd, en daar gingen we.
Allemaal auto's, vrachtauto's, fietsers, brommers, rollators en een hele boel mensen.
Het vrouwtje moest iets kopen bij het Kruidvat, dus daar gingen we naar binnen.
Bij de kassa zei de medewerkster dat er geen honden binnen mochten. Nou ja, IK ben een PUPPIE, hoor.
Ik was zo beledigt dat ik niet meer wilde lopen toen we buiten kwamen.
Gelukkig nam mijn vrouwtje mij op de arm.
We zijn nog even over de markt gelopen, maar daar waren ze al aan het afbouwen.
Op de arm van het vrouwtje kon ik wel alles fijn in de gaten houden.
Op de hoek van de Helmstraat kwamen we nog de vriendin van Bianca tegen die ook mee les geeft.
Dat vond ik wel wat, knuffelen en kroelen. Ze hebben me ook nog uitgelachen.
Ze zeiden allebei dat als ik omhoog kijk, ik een beetje scheel kijk.
Nou, daar geloof ik niets van.
Vrouwtje had mij weer op de grond gezet, zodat ik zelf moest lopen.
Door de knuffels was ik alweer vergeten wat die mevrouw in het Kruidvat tegen me zei, dus ik liep braaf mee.
Over de Vrijthof zijn we naar huis gelopen.
Toen ik thuis kwam was ik wel even rebels tegen Maggie, want ik vond dat zij mee had moeten gaan.
Zo, nou ga ik eten en dan maar slapen.
Helaas heeft het vrouwtje geen foto's gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten