maandag 23 januari 2012

Training.

Iedere zondag wordt er getraint met andere honden.
Helaas kan ik er om de week niet bij zijn vanwege mijn werk.
Meestal worden op de dagen dat er niet ben prachtige foto's genomen van hard werkende hondjes,
en nog harder werkende baasjes. Zie blog van Bianca http://www.cayerblanck.blogspot.com/ 
Vandaag heb ik geprobeert zelf wat foto's te maken terwijl ik met Abby aan het oefenen ben.

Eerst aan de kauw snuffelen. ( Deze heb ik van Bianca gekregen om mee te oefenen)
Foto is op zijn kop.

Apport!

KOM VOOR!


Deze deed ze heel goed, jammer van mijn arm

Mijn knap meisje


Daarna nog even lekker de benen strekken.


                                                                   KOM VOOR!



                                                AF! op het commando van de fluit en handgebaar.
                                    Ze was los, dus ik vond het toch wel knap.


                                     En nog even snuffelen naar molletjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten