dinsdag 6 maart 2012

Abby en Mika.

Gisteren ben ik gaan wandelen met Marjo.
Iemand die ik ken van het labrador-forum.
We schrijven al zo'n 4 jaar samen, maar elkaar nog nooit in het eggie ontmoet.
we vonden het toch eens tijd worden voor een wandel-date met culinaire stop.
Marjo woont in Ulestraten. daar ben ik naar toe gegaan.
Vanuit Ulestraten zijn we door bos en veld naar Schimmert gelopen.
Ongeveer 1  tot 1,5 uur. Daar hebben we een broodje gegeten, en toen weer een kortere route terug, want ik moest om 16:00 weer thuis zijn.


                                               Even kennis maken in de tuin.

Mika doet graag trucjes,
ze vindt het geweldig op boomstammen te klimmen.

Lief hoor, dat tongetje


Marjo, met haar broodje ei


Mijn broodje gerookte zalm.

Abby en Mika voor het kapelletje dat Marjo onderhoud.

voor een koekje blijven we wel zitten

Het was een geslaagde wandeling.
Abby en Mika konden het goed vinden.
Marjo heeft nog een labrador, een oudere bruine teef.
Helaas kon ze niet mee, omdat ze niet meer zo ver kan lopen.
Jammer genoeg ben ik vergeten om een foto van haar te maken.
Maar we gaan nog een keer terug. Er liggen nog een aantal eetcafés in de buurt die we nog samen willen bezoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten