vrijdag 31 januari 2014

Weer zo'n heerlijk begin van de dag.

Vanmorgen kwam de zon al vroeg op. Heerlijk om er dan met camera en Abby erop te trekken.
De lucht was deze keer niet zo spectaculair als woensdag maar een opkomende zon is eigenlijk altijd mooi.




Abby vond het weer nodig om de clown uit te hangen.

Abby vloog uiteraard weer de mosterd in.
Opeens was het wel verdacht stil.
Opeens schoot een fazant de mosterd uit.
Eigenlijk wel bijzonder, want die zie je hier bijna nooit.
Helaas was ik net te laat met de camera.

Abby dacht: als er 1 zit moeten er meer zijn.
Ze heeft ieder plekje wel gehad, maar helaas. 
Er was er echt maar 1

Wel kwam nog een groep ganzen overgevlogen,
met een hoop kabaal.




Sneeuwklokjes, het wordt langzaam aan voorjaar.

In dit stuk van het bos krioelt het altijd van de vogels.
Mezen, boomklevertjes en de specht.
Eigenlijk iedere keer als ik daar wandel hoor ik hem.
Maar zelden laat hij zich zien, meestal speelt hij verstoppertje met me.
Vandaag kreeg ik hem te zien.
En goed ook. 





Kom vrouwtje schiet eens op.Mijn bak met eten wacht op me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten