dinsdag 19 februari 2013

Eindelijk weer de zon.

Gisteren scheen eindelijk weer eens de zon in het Limburgse.
Ik had een vrije dag, dus samen met Abby erop uit getrokken.
We hebben genoten van de zon, het voorjaarsgevoel en de natuur.

                  Even de benen strekken in de ochtend zon.



Abby is flink in de rui.
Een goede manier om de losse haren te verwijderen.
Terwijl Abby lag te rollebollen, schoot achter me op de mergelwand een
grote vos weg.
Helaas was ik te laat om hem te fotograferen.

Deze buizerd zat op 2 meter van me vandaan.
Ik was net te laat met de camera, hij vloog een stukje verder.
gelukkig niet te ver.

En die stond zomaar naar ons te kijken.


De rijp.

Even gek doen.



Het was een mooie ochtend, en ik heb weer genoten van de natuur in het bos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten