zondag 24 februari 2013

Training in de sneeuw

Vanmorgen lag er een dik pak sneeuw, en we hadden cursus.
Voor mij was het alweer een tijdje geleden. Sinds half december niet meer mee kunnen doen door werk, vakanties, griep en carnaval. Dus ik had er zin in.
Ik had de kleine camera mee genomen omdat het nogal glad was.
Ondanks het slechte weer waren we toch nog met 8 honden.
Bianca besloot er een wandeling van te maken, met onderweg wat oefeningen.

                                           Even kijken of iedereen veilig door het poortje komt.

Bianca

Claire

De 1e oefening was zoek verloren!
Christiaan met Freya.

Amber moest even wachten

Abby en Amber.

Nadat we een stuk gelopen hadden,
kregen we de 8 lopen en vooruit sturen.
Na de oefening mochten de honden los en wij wandelden weer verder.
Abby en Haddock; de kleine Münsterlander van 6 mnd hadden elkaar gevonden.

Even allemaal op de foto.
vlnr: Haddock, Freya, Abby, Amber en Nickel

Uno moest uiteraard ook op de foto.

En de andere natuurlijk ook.

Nickel en Amber hebben iets in de neus.

De laatste foto.

Hierna nog een stuk gelopen, waarbij geloof ik bijna iedereen wel bijna of helemaal op z'n achterste lag zo glad was het.
Daarna nog een kort apport geoefent. Ik moet weer aan de afwerking werken, en Abby moet weer even leren dat ze NIET met de dummy mag spelen. ( komt wel goed) we gaan weer aan de slag.
We moeten er weer even inkomen na 3 maanden niets gedaan te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten