zondag 24 maart 2013

Cursus in de sneeuw. (alweer)

Eigenlijk had ik gehoopt dat vorige week de laatste keer was dat er sneeuw zou liggen,
mijn verbazing was dan ook groot toen ik vanmorgen de gordijnen open deed en de wereld
weer wit was.
De cursus gaat gewoon door bij Bianca.
Er werd weer een wandeling met oefeningen van gemaakt.
Roger besloot dit keer om een stuk mee te lopen.

Onderweg naar de ontmoetingsplek.

Even wachten tot iedereen zich verzameld heeft.

Amber.

Abby

Freya en Abby, de 2 zusjes vinden het heerlijk om samen door de sneeuw te rennen.



Lara en Scotch.


Christaan met Freya.

Abby moest zoek verloren.

De dummy vinden is geen probleem.
Ze pakt hem op, komt keurig een stuk richting mij...
en laat dan de dummy vallen en gaat snuffelen.

Dus Bianca pakt haar even aan.


Als ik me op mijn rug gooi, hoef ik dan niet?
moet Abby gedacht hebben.


Abby was niet de enigste die geen zin had vandaag.
eigenlijk waren alle honden erg rebels en speels.

Freya, zonder dummy.

Amber was de enigste hond die wel fanatiek haar best deed.



Claire werd weer ingezet als dummy- verstopper.


Toen Lara aan de beurt was ontsnapte Axel.
Hij had de tijd van zijn leven.
Erg stout maar wel leuke foto's.





Hé, wat doe jij daar?




Weer een hond ontsnapt.
Lara voorop met de dummy.


Skipp, aan de beurt.
Geen probleem met het vinden van de dummy.





Vervolgens was Scotch.
Die begon goed, maar kwam niet bij de baas.
En maakte er een spel van.





Roger, Stefan en Ellen waren ondertussen koud tot op het bot en besloten om bij ons thuis koffie te gaan drinken om weer warm te worden.
Ik heb de camera maar aan Roger gegeven. Het was mij te glad om met camera en hond te lopen en daarbij nog oefeningen te doen.

Hierna heb ik nog de 8 moeten lopen en vooruit sturen en dat doet Abby heel goed.
Ze kan het echt wel, alleen de dummy vasthouden is een probleem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten