maandag 4 maart 2013

Wandeling in de zon!

Vandaag is het eindelijk mooi weer.
Het lijkt wel voorjaar.
En wat doe je dan als je vrij hebt? Dan trek je er met de hond op uit en uiteraard de camera.
Abby en ik hebben vanmorgen 2,5 gewandelt. Als dat geen goed begin van de dag is...



Met de ogen dicht


Een specht maakt hier ieder jaar zijn nest.
Het is op ooghoogte met het wandelpad.
Als er straks jongen zijn hoor je ze piepen.

Vrolijke Abby.
Ze geniet net zoveel van onze wandeling als ik.



Gelukkig gaat Abby er niet achteraan.
Op een NEE van mij blijft ze keurig staan en kijkt het ree na.


Dit waren 2 roofvogels die aan het baltsen waren in de lucht.
Een mooi schouwspel.

Abby komt zo af en toe eens kijken waar ik blijf.

Cadier en Keer in de verte


Even rollen door het gras.



Eindelijk is het me gelukt om een specht aan het werk te fotograferen.
Deze vogels zijn zo gehaaid, meestal als je eraan komt draaien ze om de boom heen.

Veel gaten in de grond van de das.
Abby moet even haar neus erin steken.
Je weet maar nooit...

Weer een buizerd gespot


Geen opmerkingen:

Een reactie posten