maandag 16 april 2012

APK- Keuring.

Vandaag ben ik met Abby bij de dierenarts langs geweest.
Ze moest haar jaarlijkse entingen weer hebben.
Het duurde even voordat we aan de beurt waren, maar Abby heeft zich keurig gedragen.
Ze houdt niet zo van wachten, en kan dat soms luidkeels laten horen.
Maar vandaag deed ze het prima.
In de praktijk zitten 2 dierenartsen. En allebei zijn ze Münsterlander gek.
Eentje heeft zelf 2 kleine Münsterlanders, en kwam apart even kijken hoe Abby zich ontwikkeld heeft.
Verteld dat haar ogen helemaal oké zijn.
De andere dierenarts zette Abby haar spuitje, en ze kreeg neusdruppels tegen kennelhoest.
Nog even op de weegschaal, schoon aan de haak 24,6 kilo.
Hup een koekje erin en weer naar buiten.

Toen we weer thuis waren, was het weer zo mooi, dat ik een flinke wandeling ben gaan maken met Abby.
Natuurlijk weer de camera mee genomen.
Vanmorgen ook al, dus hier een aantal foto's van deze dag.
 





Dit vindt ik toch wel de foto van de week!
Ik sta er zelf van de kijken dat ik dit moment vast heb gelegd.
Prachtig zoals ze staat.





Prachtige adellijke kop.



Deze vond ik gewoon leuk omdat de boom ervoor staat.

Dwaalgast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten