vrijdag 27 april 2012

Opnieuw proberen.

Deze week staat in het teken van opnieuw proberen.
Morgen ga ik met Abby naar een jager.
Daar ga ik met haar op het schot oefenen.
Tijdens de aanleg-proef reageerde ze licht op het schot.
Morgen ga ik de proef opnieuw met haar doen in combinatie met wat apportjes.
Ik wil zien hoe ze nu reageert. Als we tijdens de training oefenen met strijkers en luchtdrukpistool
reageert ze totaal niet. Maar op het schot van een geweer reageerde ze dus wel.
Volgens Tiny Poort en Tonny te Boome moest ik het gewoon nog eens oefenen en dan zou het wel goed komen.
Dus dat ga ik met Abby doen. Ik heb er best wel zin in.  Ik hoop dat ik wat foto's kan maken.

Verder heb ik mij ingeschreven voor 2 shows.
De Jachthonden- show in Bennekom en de hondenshow in Tilburg.
De show in Goes was mij goed bevallen. Ik wist niet of Abby en ik het wel leuk zouden vinden.
Abby vond het allemaal best daar in Goes.
Vandaar dat we het in Bennekom en Tilburg nog eens gaan proberen.
En ik hoop dat ik nu wel met haar een Uitmuntend kan halen.
Aan Abby zal het zeker niet liggen.

Ook gaan we weer meedoen aan de jaarlijkse clubmatch van de NGMV.
Het was vorig jaar een gezellige dag, dus dit jaar zijn we weer van de partij.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten