dinsdag 17 april 2012

Rinus de vos.

Vanmorgen tijdens de ochtend-wandeling had ik gelukkig weer mijn camera bij me.
Doel:  foto's proberen te maken van reeën.
Gisteren had ik er 4 gezien. waarvan 2 zelfs heel kort bij.
Die kwamen een berg afgerend en hadden niet op mij gerekend.
Op 6 meter afstand kwamen ze tot stilstand. Ik draaide me snel om naar Abby, zodat ze er niet achteraan zou vliegen, en de herten gingen er als een speer vandoor.
Het ging zo vlug, de kans om foto's te maken kreeg ik niet.
Dus eigenlijk had ik vandaag gehoopt er weer tegen te komen.
Nou, geen herten vandaag, maar ik werd zeker niet teleurgesteld door moeder natuur.
Ik kreeg een vos voor mijn lens.
Hij was in het veld aan het "spelen". Hij sprong van links naar rechts en toen hij mij in de smiezen kreeg, ging hij er uitgebreid voor zitten om naar mij te kijken.
Wat een prachtig gezicht.
                                                 
                                              In het midden van de foto.
                                      Ik ben nog steeds aan het freubelen met mijn toestel.
                                      Ik was dan ook verrast dat hij nog dichterbij kon halen.



Hé, wat moet dat daar?


Kan je niet door lopen, dan kan ik verder waar ik mee bezig was?


Ik heb nog even staan kijken wat hij zou gaan doen, maar hij bleef naar me zitten kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten