dinsdag 10 juli 2012

Abby, het Münster-monster.

Abby is een ondeugd aan het worden. Ze is een beetje een laatbloeier, maar ze begint steeds meer op
Amber te lijken. qua ondeugd.
Gisteren ben ik flink met haar gaan wandelen. Zeker 2 uur gelopen. Abby heeft gesjeesd door mais.
gezwommen in een poel, door bieten gejaagd, door modder gedenderd.
Je zou verwachten dat ze dan wel uitgeraasd is.
Nou, voor even dan.
Na de wandeling was het voor mij tijd om aan de grote poets te gaan.
Abby naar boven gestuurd, op kantoor bij Roger.
2 uur later was alles weer schoon. Ramen gewassen, keukenkastjes afgesopt, vloer gezogen en gedweild.
Alles zag er weer spik en span uit.
Na mijn harde werk ben ik even op een ligbedje in de tuin gaan liggen.
Abby was ondertussen ook weer beneden.
Ik ben in slaap gevallen, en toen ik wakker werd..........
Een gat in ons nieuwe gazon, en de hele woonkamer vol modder-pootjes.
Roger heeft het gat gedicht, en ik heb maar weer opnieuw gedweild.
Leuke hobby, honden, ze houden je ieder geval flink bezig.










Ach, ondeugd of niet het is toch een schatje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten