donderdag 2 februari 2012

In de sneeuw.

Er ligt al een aantal dagen sneeuw, maar ik vergat iedere keer mijn camera mee te nemen.
Maar vandaag had ik hem bij me.

Even testen of Abby komt als ik haar roep.

Rollebollen in de sneeuw


Even een klein momentje voor mezelf.


Abby vond een kraai op ons pad.

Apport!

Kom voor!
Ze liet hem een keer vallen dus had ik haar de riem aan gedaan zodat ik haar beter kon inhalen.
Tja, en daar sta je dan met een dode kraai, die je hond gevonden heeft.
En je moet ook nog blij zijn als ze ermee aankomt. ( toch, Bianca? hihihi)
Dat heb ik dan maar gedaan. Maar ik heb hem daarna toch maar weer tussen de struiken gegooit.


                                                        Van alles te zien en te ruiken.


Waai-oren


Op de Wolfskop.
Ik wilde een mooie foto maken, maar Abby heeft
net als haar moeder geen tijd om te poseren.

Snuffelen en rennen, dat wilt ze.




 Limburg is,
Ut plekske Nederland wat ut sjoenste is.
Als je hier mag wandelen, dan voel je je toch rijk.


                                                               on top of the World.




2 opmerkingen:

  1. Hele mooie foto's, prachtig!
    En die kraai...........had je mee moeten nemen om te trainen.
    Voor in de vriezer, vindt Roger vast niet erg?!

    Groetjes Bianca XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige mooie foto's van Abby :) en ja ook van het hele mooi landschap in Zuid Limburg!

    Groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen