maandag 6 februari 2012

Wandelen

Als ik vrij ben van werk, beginnen Abby en ik de ochtend met een winterwandeling.
samen lopen we dan zo'n 1,5.
Sinds ze de petsafe omheeft is wandelen een waar plezier geworden.
Abby kan lekker los rennen en snuffelen. Ze luistert nu veel beter, en als ze een keertje de fout in gaat, krijgt ze een signaal, wat meestal al genoeg is om terug te komen.  Ze vliegt in ieder geval niet zomaar meer achter wild aan. Ze blijft nu staan en wacht.
Daardoor heb ik mijn handen vrij om foto's te maken.

                                                                 Kom voor!
                                                    Aan het begin van de wandeling oefen ik dat
                                                    een paar keer met haar.

Hier vloog een buizerd nogal laag over
ons heen.
2 weken geleden zou daar dus achteraan gerent hebben.
Met het gevolg dat ze dan weg was, nu blijft ze keurig staan
en kijkt hem na.

De Wolfskop met de ochtendzon.


Tijdens de wandelingen probeer ik ook wat gehoorzaamheid te doen met haar
Maar vandaag had ze sneeuw in haar oren.



De middag- wandeling


Down? Blijf?
Wat is dat?
Ik rol liever door de sneeuw!

Echt een dochter van Amber.
De ondeugd!

Krijg ik nou toch een koekje?
Dacht het niet, Abby!


Lekker rondsjeesen door de groenbemesting!



Hier hebben reeën gelopen, maar ipv ze te gaan
zoeken, komt ze nu met mij mee.


1 opmerking:

  1. Hoi Gitte,
    Het was weer gezellig vanmorgen. Lekker gewandeld en ik heb met eigen ogen gezien dat Abby helemaal onder appèl. Super!

    Je hebt ook hard gewerkt aan je blog. Ziet er erg mooi uit. Netjes en rustig. En de foto van Abby is helemaal TOP.

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen