dinsdag 28 februari 2012

Naar Rijckholt

Gisteren gingen we uiteten in Rijckholt.
Ik had besloten om met Abby daar naar toe te wandelen.
Ongeveer een uurtje lopen.
Roger zou met pap en mam met de auto komen.
Ik had mijn nieuwe camera mee genomen om onderweg wat foto's te maken van Abby.
Ik ben nog steeds aan het uitproberen hoe hij werkt.
Ik ben er niet helemaal tevreden over.
Foto's op grotere afstand krijg ik niet helemaal scherp.
Maar goed.
Onderweg kwam ik Bianca met Amber tegen. Altijd leuk voor foto's.

                                         Abby, Amber en Bianca.

De dames in volle vaart.

Moeder en dochter.


Het poseren duurde even, want Bianca was aan het klungelen met haar nieuwe I-phone.
De honden werden een beetje ongeduldig en bleven niet zitten.

Of keken een andere kant op


Uiteindelijk lukte het dan toch.


daarna alleen weer verder.
Amber terug richting Keer en wij door naar Rijckholt.

Helaas werd het daarna te donker.

In Rijckholt werd ze verwent door pap en mam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten