vrijdag 3 februari 2012

Ochtend-gloren

Vanmorgen al vroeg aan de wandel.
Half 8 waren Abby en ik al van de partij.
Het was ijskoud. Zeker  -10 maar dat mag de pret niet drukken.
Abby heeft lekker door de sneeuw gehuppelt.


                                                    Even mooi zitten, achter de opkomende zon.

Weer een mooi vergezicht van het Limburgs landschap.





Hier heeft Abby wat in de neus.
Ik had het nog niet door, ik dacht dat het een ree ofzo was.
Het was rook. In een inham van een grot zat iemand vuurtje te stoken ofzo.
Ik denk een zwerver.
Ben niet gaan kijken, heb Abby aangelijnd en snel door gelopen.
Tja, en dan val je. Ik lag daar languit op de helling.
Snel opgekrabbelt en weer verder.
Gelukkig had ik Bad-ass puppy bij me om me te beschermen (hihihi)

Op weg naar het illegale hindernissen pad.
Het favoriete pad van reeën,  Bianca en Amber
En van Abby en mij.




                                                                                ACTIE !!!!!!!!
                                         Nu zien jullie waarom het pad het hindernissenpad heet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten