dinsdag 19 juni 2012

Modderbad.

Afgelopen zondag hadden Bianca en ik het er nog over.
Abby rolt zich niet in de pratsh.
Bianca zei nog: Wacht maar af komt nog wel.
Nou, zei ik: Abby loopt eigenlijk altijd om plassen heen. Gelukkig.
Zoals Amber zich door de modder rolt, nee dat doet Abby niet...........

tot vandaag dan!   De foto's zijn van mindere kwaliteit. Ze zijn genomen met de telefoon.

                                              daar ligt ze dan, lang uit in de modder!

Even afschudden

Wat zeg je baasje? Niet vies maken????
          
                                  Sorry, ik kan je niet horen! Ik heb modder in de oren!!!!


Wacht, mijn snuit moet ook nog in de modder.

Zo baasje, ik ben klaar voor de volgende show


                                                                 Een echte dochter van Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten