woensdag 27 juni 2012

oefenen met fototoestel

Vandaag een beetje geoefend met fototoestel.
Boekje erbij en kijken welke instellingen er mogelijk zijn.
En natuurlijk veel oefenen.

Sinds de nieuwe tuin af is,
ligt Abby veel buiten op het gras.
"s Avonds moeten we haar vaak naar binnen roepen.
Dan ligt ze opgerold te slapen op haar grasmat.





En als Abby dan uitgerust en gespeeld is,
neemt ze haar baasje mee voor een wandeling.


Even heb ik getwijfeld aan de rasechtheid van Abby.
Iedere keer hoorde ik van Bianca dat een echte Münsterlander zich graag smerig maakt..
Abby liep altijd keurig om poeltjes heen, maar ik denk dat ze toch te vaak met
Amber op stap is geweest, nu is geen modderpoel meer veilig voor Abby.


Om de twijfel over echte Münsterlander of niet,
weg te nemen bij het vrouwtje,
kwam ik haar maar een dode duif brengen die ik ergens gevonden had.


En het vrouwtje nam hem dapper van mij over.
hihihi, hij stonk nogal en was flink aangevreten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten